علائم دختر و پسر میگید ممنون

۳ پاسخ

دختر باشه سرده میشه پسر باشه گرمت میشه

علائم هیچ معنی نداره ،واسه من همه چیزام پسر می‌خورد ولی دختره

فرقی نداره اصلا علائم هر کی یجوره

سوال های مرتبط

مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته سی‌ونهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وسوم بارداری
مامان محمدطاها و فسقلی👼🏻 مامان محمدطاها و فسقلی👼🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵گل پسر🩵 مامان 🩵گل پسر🩵 هفته بیستم بارداری
مامان فاطمه مامان فاطمه هفته هجدهم بارداری
مامان ستین ومیراث مامان ستین ومیراث ۵ ماهگی
مامان حسین مامان حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد جواد مامان محمد جواد روزهای ابتدایی تولد