خانمایی که پسر یا دختر باردارید
از علائم بارداریتون لطفا میگید ؟

۱۵ پاسخ

من وقتی دخترم بارداربودم خیلی شیرین جات علاقه داشتم الان پسر دارم عاشق ترشیجات

پسر
ترشی و شوری
و شیرینی که لب نمیردم قبلا الان دوست دارم

پسر شوری و ترشی🤣

دختر هیچ ویاری ندارم فقط حالت تهوع وحال بدم خیلی کمتر از بارداری پسره

انتی احتمال دختر داده.چن روز دیگ قطعی معلوم میش دختره یا پسر
شیرین و ترش😂بعد از غذا تنقلات و چیزای شیرین باید بخورم
در طول روز لواشک ملس،یا میوه های ترش نمک میزنم میخورم. خیلی ترش هیچوقت دوس نداشتم و ندارم.
اوایل دوغ و ماست و پنیر خیلی دوس داشتم،الان ن دوس دارم ن متنفرم.ب بعضی بوها حساس شدم و باعث میشن بالا بیارم،امثال سیگار و تخم مرغ ابپز.
همه غذاهارو دوس دارم و میخورم بجز همون تخم مرغ و کباب جوجه
حالت تهوعم از ۶هفتگی شروع شد تا حدودا هفته ۱۲
هفته ای ۴،۵ روز سردرد دارم ک حدودا بعد از ۱۱ هفتگی شروع شده
هاله سینم بزرگتر شده و کمی قهوه ای تر،قهوه ای روشنه،قبلا مایل ب صورتی بود الان تمایلش ب قهوه ایه
صورتم کک و لک و جوش نداشت و نداره،فقط کل پوست سروصورتو بدنم خشکتر شده. خودمم لاغرتر شدم تا امروز ۳ کیلو
ورم هم ندارم اصلا
همینا یادمن

پسر.از هفته ی ۶تا الان ویار شدید تهوع.نارنج و لیمو با نمک دوست داشتم فقط.از شیرینی جات متنفرم.تهوع شبا بیشتر میشه.البته سر دخترم هم همین بودم

من دخترم فقط شیرینی تهوع خیلی کم

سر دخترم ترش و شیرین دوست داشتم سر این یکی شوری و تندی دوست دارم پسره از حالت تهوع دختر شدید تر بود تا ماه آخر پسر سوزش معده شدید دارم انگاری رفلاکس گرفتم

ازمرغ متنفرمم

پسر دارم
همش چیزای آبکی میخوردم
از برنج و گوشت و مرغ و ماهی و این چیزای سنگین بدم میاد
ترشی میخورم آبغوره لواشک الو
حالت تهوع و حال بدی هم نداشتم

والامن سرپسرم شوری ترشی دوس داشتم ربطی نداره کلا همه چی دوس داشتم ولی اونارو بیشتر

منم دختر شوری و ترشی دوس دارم

دختر شوری و ترشی🖐️

دختر باردارم ب جز ماه اول همه بارداریم با بالا آوردن و معده درد گذشت

دختر شوری ترشی

سوال های مرتبط

مامان دنیرا ❤️ مامان دنیرا ❤️ هفته چهلم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته دهم بارداری
مامان جوجه طلایی مامان جوجه طلایی هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان معلوم نیست مامان معلوم نیست هفته سی‌وهفتم بارداری