خانمایی که پسر باردارید میشه علاعم و ویاراتونو بگید

۷ پاسخ

خودت چی دوس داری درکل

هیچ ویاری نداشتم فقط از هفته هشتم حالت تهو صبح گاهی داشتم زیادیم تنبل نشدم حالم در کل تا الان خوب بود
ترشی هم میخوردم

سلام گلم اگه جنسیت برات مهمه اگه میخای جنسیت رو تضمینی بفهمی چیه با فال قرآنی انجام میشه به این آیدی تو روبیکا پیام بده



@Nazdaneh1403

همش بی حالم ویارم شوری سردرد شدید خوابالو شدم

عزیزدلم هیچ ربطی نداره اصلا ببین من علائمم ویارام همش چیزای ترش و شور میخوردم شیرینی میدیدم حالت تهوع میگرفتم تو بارداریم اصلا تنبل نشدم پوستم بهتر شد و اینا همه میگفتن پسره صد در صد ولی دختر شد 😂

اصلاازاول صبح بالانیاوردم روی دخترم تا۱۸هفته یک روزدرمیون بالامیاوردم زرداب،ترشی وشوری دوس دارم ،جوش زیادمیزنم ،تنگی نفس ازاول دارم ،سنگینی ازاول قسمت واژنم دارم روی دخترم کلابرعکس این بود

شما رفتی سونو ؟

سوال های مرتبط

مامان Nini مامان Nini هفته نهم بارداری