۲۲ پاسخ

هر وقت خودشون از بزرگ شدن شکمم بفهمن

بعد آنومالی میگم

خانواده ها بعد تشکیل قلب ولی فامیلا بعد سونو آنومالی گفتم

بعد سونو‌ قلب

من زمانی ک رفتم ان تی ۳ ماه تموم شد

همون اول

من به همه جز مامانم و آبجیم بعد انتی گفتم

مامانم این ها هفته چهارم، به خانواده همسرم ان شالله بعد از ان تی میخوام بگم

من سر بچه اولم به مامانم گفتم حالم بده پریود نشدم با خودش رفتیم دکتر آزمایش دادم خودشم رفت جواب گرفت چقد اعصابش خورد بود چرا حامله شدی چون سنم کم بود میترسید می‌گفت چطوری میخوای زایمان کنی تو سه ساعت زایمان کردم راحت بدنیا اومده میگه اینو بیشتر دوستش دارم تا تو 🤣 دومی هم شکمم بزرگ شده بود غذا نمی‌خوردم رفتم دکتر که قسمت نبود سقط شد سومی هم علائم دومی رو داشتم میگفت حامله ای رفتم دکتر سنو دادم حامله بودم دختر داشتم فعلا فامیل اینا نمی‌دونن نمی‌خوام بدونن

بعد مثبت شدن ازمایش بارداری

همه میدونن

من دوس داشتم تا انومالیرهیچکس نفهمه ولی دختر عموم از حالاتم فهمیده 😭😭😭خیلیم دهن لقه متاسفانه

چجوری انقد طاقت میارید من ازمایشم مثبت شد به مامانم اینا گفتم بعد تشکیل قلبم به بقیه میگم

بعداز انومالی ک جنسیت قطعی دادن گفتم به همه

من که هیچکس نمیدونه فقط مامان و خواهر خودم و شوهرم

درستش اینه تا ۳ماه نگی ولی خب کسی نمیتونه این شادی رو پنهون کنه .خوده من اگ باردارشم باید جار بزنم چون ابرومو بردن از بس هرروز میپرسن حامله نیستی

من فقط مامانم و‌خانواده خودم میدونن به نظرتون به خانواده شوهرم کی بگم؟؟

خانواده بعد انتی بقیه بعد آنومالی انشالله

بعداز دوخط شدن بی بی چک

الان ۲۰ هفتم و فقط مامان بابام و خانواده شوهرم میدونن .

من فعلا به هیچ کس نگفتم نه خانواده خودم نه شوهرم

بعد از سونو انتی

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان لیمو شیرین🍋 مامان لیمو شیرین🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته دهم بارداری
مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 مامان تیام کوچولو👶🏻🩵 ۴ ماهگی