خانوماشماازهفته چندم فامیلاتون فهمیدن باردارید

۳۰ پاسخ

منکه به شوهرم ۶ هفته گفتم بهش گفتم به کسی نگی ولی از خوشحالی به همه گفت

من بعد از آنتی گفتم

اصن نگید

من الان هفته هفدهم هستم هیچکس خبر نداره حتی به مامانم اینا هم نگفتم هرکسی هم میبینتم متوجه نمیشه اصلا

من به خانوادم فقط گفتم بعد تشکیل قلب ولی مادرشوهرم خواهرشوهرام به کل فامیلشون گفتن 😁😁😁 من ۸ هفته بودم دوست خواهرشوهرمو بیرون دیدم بهم تبریک گفت فکرشو کن تا کجا میدونن.. ولی فامیل خودم هنوز نمیدونن گفتم یهو بعد آنومالی بگم شاید زودتر گفتم

من دلم میخواد بعد از تشکیل قلب بگم همسرم طاقت نمیکنه بیشتر صبر کنیم و مامانمم عادت داره مرتب بهش سر بزنم باید بگم که حامله شدم ولکنه

از همون اول

همین هفته پیش فهمیدن پرسیدن گفتم خودم نگفتم

نزدیکاتو خب بگو دور ها رو بذار شکمت بالا اومد دیدنت و پرسیدن بگو😂اصلا مهم نیستن واقعا😂

من بعده آنومالی گفتم
اما بنظرم اشتباهه کاشکی بازم میزاشتم ماهم میرفت بالا بعد میگفتم
اصلا چه لزومی داره بقیه بدونن

من هفته ۱۳ ام بودم خودم لو دادم

۶،۷ هفته دیگه همه میدونستن،البته خودمم همون موقعه ها تست بتا داده بودم

شانس اوردم جنگ شد اینترنت نبود وگرنه همسر عزیزم به صورت رسانه ای اعلام میکرد🤣🤣🤣

بعد از nt که خیالم راحت شد سالمه

اینا مهم نیس از کی بدونن خدا بخواد قسمت باشه به دنیا بیاد میاد

من مثبت شد از حالم همه فهمیدن😂

از همون اول

از هفته ۷

هفته ی سه😂😂

من ۱۷ هفته گفتم

من چون حالم خیلی بد بود از هفته 6 همه فهمیدن

فقط میتونم بگم هر چی دیرتر بهتر

من هنوزم نمیدونن

اوایل ۴ماهگی
میشه برای تایپیک آخرم کامنت بذارید🩵

به نام خدا بعد از بی بی چک🤭

۱۸ هفته تقریبا

من به نزدیکا گفتم ولی به درجه ۲ ها اخر سه ماهگی میگم شایدم ۴ ماهگی

بعد از ان تی

از هفته ۴ 🤭🤭🤭

من از بعد از ان گفتم

من هفته ۱۱ بگم خوبه؟

سوال های مرتبط

مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان علی💙💙 مامان علی💙💙 ۳ ماهگی
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لیمو شیرین🍋 مامان لیمو شیرین🍋 هفته هجدهم بارداری