شماکی به فامیلتون گفتید باردارید

۳۵ پاسخ

میخوام ۵ ماهگی بگم

بعضیاتون چطورطاقت میارین نمیگین😂
من تست زدم گفتم اصلاطاقت نمیارم زودی لومیدم🥴

بعد از تشکیل قلب

زن داداشم الان همه رو‌ خبر کرده فضول خانم😅

من هنوز نگفتم😬

مامانم بداز آنتی به فامیل شوهر هنوز نگفتم فقد دختر خواهر شوهرم خبر داره که اونم سپردم به کسی نگه چون دوستیم باهم

ما نمیگیم خودشون میفهمن‌

سلام خانوما من فردا ۵ روز تاخیرم برم ازمایش بتا بدم مشخص میشه باردارم؟

هفته۱۴

۵هفته😂😂😂

فردای شبی که مثبت شد تستم

من هنوز به هیچکس نگفتم فقط خودم وشوهرم میدونیم، ایشالا بعد سونو انتی میگم

من غیر خانواده خودم ب کسی نگفتم اول،بعدش تو معذوریت قرار میگرفتم مجبور میشدم بگم😅😅هشت هفته بودم دیگه،مثلا تو حمع دوستامون حرف بچه دوم شد نوبت من شد مجبور شدم بگم حامله ام،زن داییم قبل اینک بدونم حامله حرف اینایی بود ک قایم میکنن و‌نمیگن و من گفتم چیزی نیس قایم کنی و چن روز پیش دیدمش بش خبر دادم ک دیگ نگ خودش قایم کرده😅یا بقیه میپرسن دیگ نمیخوای نی نی بیاری باید بگم الان یکی دارم😂 همش همینجوری شده ک گفتم ب بقیه

بعد قلب ۸ هفته

فامیل خودم گفتم اول ۸هفته فامیل شوهر نگفتم

معمولا تا ۳ ماه اگر نگی بهتره

بعد از انتی

منم نگفتم هنوز

از همون اول فعمیدن .ولی درستش اینکه انتی بری بعد بگی

هنوز نگفتم
البته مامان خودم و همسرم میدونن

من بعد از انتی‌ که با مادرشوهرم گفتیم دیگه اون به همههههههه گف🤕😂

من هنوز نگفتم ب فامیلا
بعد انتی تازه ب خانواده ها گفتم

هفته پنجم خخخخخ کل فامیل گفتیم هم من هم شوهرم جفتمون دهنمون لق
شب بچه اولم هفته چهار گفتیم .باز سر این یکی اندازه یک هفته بیشتر راز نگهداری کردبم

ب لطف مامان بلافاصله بعد از گذاشتن تست😐

هنوز نگفتم احتمالا تا 5 ماهگی نگم

بعد از سنو انتی

بعد قلب

من همه از صورتم میفهمن🙄

بعد سونو اول فقط به خانوادم گفتم بقیه دیگه تازه الان شاید یک ماه باشه فهمیده باشن

پایان ۳ ماهگی‌

5 ماهگی جشن تعیین جنسیت گرفتم فهمیدن

هنوز نگفتم

من ک هنوز نگفتم

من هنوز نگفتم😊

روز اول 😂

سوال های مرتبط

مامان آیهان🍭نویان مامان آیهان🍭نویان ۵ ماهگی