۱۴ پاسخ

این عکس با هوش مصنوعیه 🥺

من بی بی چک زده بودم مثبت بود نشسته بودم زل زده بودم ه بی بی چک گریه میکردم باورم نمیشد اومد گفت چیشده گریه نشونش دادم هنوز حرفشو کامل نکرده بود یه دفعه گفت الکی گفتم بخدا خلاصه بغلم کرد و من گریه😂😂

من از سرویس اومدم بیرون بی بی چک رو نشونش دادم و دوتایی گریه کردیم🥹

من همسرم تا یه هفته بیبی چکارو میزاشت ت حیبش میچرخوند هی در میورد نگاه میکرد😂😂😂😂

منم شک کردم که باردارم بیبی چک. زدم دیگه مثبت شد بعد کلی ذوق و گریه رفتم آزمایش دادم مطمئن ک شدم شب وقتی داشت نماز میخوند یه لباس بچه کنار سجادش گذاشتم با یه جعبه
بعد نمازش تا جعبه رو باز کرد دید یه برگه هس که روش نوشته اخماتو باز کن من اومدم بابا♥️ میدونم سخت بود نبودنم
بعدشم بیبی چک و یه جوراب کوچولو🙃
خیلی خوشحال شد آخرای ماه رمضان بود

والا ماکه همون سری دوم اقدام گرفت ... یه روز پریودم تاخیر افتاد گفتم من حاملم . دیگه همش حرف میزدیم باهاش و ... بعد چندروز تاخیر هم بیبی زدم مثبت شد گفت من میدونستم بعدشم ازمایش دادیم و اوکی بود دیگه

منم اول بی بی چک زدم مثبت شد
بعد رفتم آزمایش بتا دادم که قشنگ مطمئن شم
بعد جواب آزمایشو با یه جفت جوراب کوچولو گزاشتم تو جعبه دادم بهش
طفلی اشک تو چشماش جمع شده بود باورش نمیشد ( آخه یه چند روزی بود بهش گفته بودم پریودم😆😁)

از پنجره طبقه سوم مطب دکتر سرمو آوردم بیرون و به شوهرم شصت 👍نشون دادم...خندید رفت توی ماشین نشست🤣🤣🤣🤣

عادیه تیپیکارو میخونم گریه میکنم؟

هیچی خودش کرد غش کرده منم فوشش میدادم گفت من بچم نمیشه 😐حامله نمیشی کار من نیست باهم رفتیم بتا دادم مثبت بود کلن تو ماشین غش کرده وبد میگفت خدا داده عیب نداره منم تو سوک بودم چون میخاستم تابستون اقدام کنیم الان خدا کنه فقط سالم بیاد خدا میدونه چقدر دوتای ذوق داریم

روز تولدش بود بهش گفتم ولی خوشحال نشدیم جفتمون چون نامزد بودیم و در اخر کورتاژ شد

من گریه کردم گفتم بدبخت شدیم😐💔
البته الان عاشق نینی ام اون موقع شوکه بودم

من اول بیبی چک زدم دیدم مثبته کلی گریهو اینا بعد رفتم بتا دادم مطمئن شدم ک مثبته. بیبی چکو بای خرس کوچیک با ی نامه گذاشتم تو باکس بعد شام . گوشیمو رو فیلمبرداری گذاشتم جوری ک شوهرم نفهمع بعد اوردم بهش دادم درشو باز کرد شوکه شد زد زیر گریه.. تا ۴ صبح هعی گریه میکرد هعی ساکت میشد اصلا حرف نمیزد.. تو فکر بود همش.. حتی صبح خواب موند واسه سرکارش ... فیلمش خیلی خوب شد .. یادگاری موند هرموقع نگاه میکنم گریم میگیره😢❤

من وقتی آزمایش بارداری دادم از ترس اینکه منفی باشه نرفتم جوابشو بگیرم و همسرم رو فرستادم بگیره
اون به من گفت مثبته و باردارم با یه شاخه گل
خخخخ

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۲ سالگی
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان کارن مامان کارن هفته بیست‌ویکم بارداری