مامانا که بچه دوم باردارید خیلی سخته 😢😢

۱۲ پاسخ

وای فاطمه زهرا حامله ای ؟؟؟مبارکه عزیزم انشالله قدمش خیره برا کشورمون

و منی ک بچه سوممه🫣

اره خیلی سخته تازه استرس اینو دارم که چی قراره بشه و بقیه بفهمن حامله‌ام چی میخوان بگن😭

من بچه اولم ۱۳ سالشه و کلی بهم کمک میکنه و منم عشق میکنم

بارداری چهارمم با یه بچه ۶ماهه دارم جررررمیخورم😑😑😑

منپسرم بزرگه خوبه

نه فعلا خوبه

فعلا که کمی اذیتم

نه خوبه

بچه سوممه هی میگزره

آسونم نیست 😥

بچه اولت چقدشه؟

سوال های مرتبط

مامان شادلین💕🧿 مامان شادلین💕🧿 هفته چهلم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری