خانوماکی اعلام باردارید کردیدشما

۲۲ پاسخ

همون وقتی که بیبی چکم‌مثبت شد😂🫣ولی اشتباهه تا بعد انتی نباید بگی

من بعد از تشکیل شدن قلب بچم‌ اعلام کردم

😂😂😀ولا من هنوز آزمایش به دستم نرسید شوهرم به همه خبر داد از خوشحالیش جایی نیست نگفته باشه

والا من هنوز نگفتم فقط خودمو شوهرم میدونیم 😐

بعد اتمام چهارماهگی

ون هنوز نگفتم ب هیچ کس حتی خانوادم

من ۱۷ هفته گفتم

من چون مریض شده بودم همین که خودم فهمیدم به خانواده خودم و همسرم گفتم که حواسشون بهم باشه😁 همون ۴ ،۵ هفته

من همون که تستم مثبت شد به مامانم گفتم و بهش تاکید کردم به کسی نگه به یک ساعت نکشیده همه خبر دار شدن😂

باید ۳ ماه بگذره بعد خبر بدین قانونش اینه

تازه دوسه روزگفتم توکل برخدا

۲۰ هفته

من خودم بارداری قبلیم ۵ هفته بودم گفتم ولی متاسفانه از دست دادمش تو ۵ ماهگی به دکترمم گفتم گفت تا ۱۸ هفته به کسی نباید گفت از غربالگیری دوم به بعد بگید که خدایی نکرده مشکلی نداشته باشه هم بچه هم خودتون

من اصلا علاقه ای ب دونستن کسی ندارم فقط مادرم چون دردودل میکنم باهاش والا هرکی شک کرده از ظاهرم گفتم تازه انداختم

من که تازه ۴ هفته شدم فقط شوهرم و مادرش و مامان خودم همین

خانواده ها که تا بتا مثبت شد اما اقوام صبر کردم جواب ntاومد خیالم راحت شد سالمه عید هرکی زنگ زد خوشحالش کردم 😁

۴ هفتگی😂

من والله خودم فهمیدم باردارم شوهرم به همه زنگ زد گفت 😅😅۵ هفتگی

من دیروز به مامانم گفتم

اوایل ۴ماهگی
میشه تایپیک آخر منم کامنت بذارید 🩵

۲۰هفته

من بعد انتی

سوال های مرتبط

مامان علی💙💙 مامان علی💙💙 ۳ ماهگی
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان جوجو کوچولو🐣 مامان جوجو کوچولو🐣 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان خدایا کمکم کن مامان خدایا کمکم کن هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان لیمو شیرین🍋 مامان لیمو شیرین🍋 هفته هجدهم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته سی‌وهفتم بارداری