بنظر من که علائم ربطی به جنسیت نداره به بدن هرکسی ربط داره
علائم ربطی ب جنسیت نداره عزیزم، من دو تا بارداریم کاملاااا متفاوت بود اولی دختر اینو همه میگفتن پسره ولی انتی گف دختر
پسره بچم عزیزم اول شوری دوس داشتم الان شیرینی خیلی خوابم میاد عاشق پرتقال و انار بودم
بزار یه چی بگم بهت اصلا ربطی به ویار نداره من یه دختر دارم ویارم با دخترم فرق داشت بچم سمت راست بود همه میگفتن پسر ولی دختر شد🩷
اوایل عاشق ترشی وشوری الان عاشق شیرینی هستم
تنبلم عاشق خوابم
شکمم نبض میزنع حسش میکنم
به بوها حساسم گوشت پیاز سرخ شده متنفرم کم غذا شدم صورتم جوش میزنع سیاه شدم فعلا قطعی نمیدونم چیه کسی تجربه داره بگه
دختر:صبحا فقط حالت تهوع و روز در میون استفراغ
ویارم شیرینی جات آلو سیاه کیوی توت فرنگی دوغ بستنی و اینکه جنین از همون اول سمت چپم بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.