بچه ها علائم بارداری دختر و پسر رو میشه بهم بگید لطفا

۱ پاسخ

واقعا ثابت نیست هر آدمی متفاوته
من سر دخترم شیرینی میخوردم
لک بارداری اورده بودم
پوستم کدر شده بود
شکمم گرد بود
همش خابالود و خسته بودم
اصن ویار نداشتم اصلا حالت تهوع نداشتم

سوال های مرتبط

مامان آیناز مامان آیناز هفته سیزدهم بارداری
مامان Danil 💙نی نی مامان Danil 💙نی نی هفته بیست‌ودوم بارداری