میشه علائم بارداری دختر و پسر رو بگید

۶ پاسخ

سر دخترم هرروز تهوع و استفراغ داشتم
الان نی نیم پسره اصلا تهوع ندارم

من که نفهمیدم😥

میگن ویار پسر ترشی و شوریه
دختر شیرینی
پسر تهوع عصر ببعد داری
دختر تهوع صبحگاهی
میگن سر پسر خابالو اینا نمیشی
سر دختر سنگینی و فقط خابت میاد
دختر ورم میارع برای مادر و لک
پسر مادررو زیبا میکنع
پسر شکم تیز داری
دختر برعکس
ولی هیچکدوم قطعی نیس

من ماه اول هستم و حیلی خوابم میبره رو هوا خوابم

میگن پسر حالت تهوع داشته باشی بالا میاری دختر بالا نمیارم ی فقط حالت تهوع داری .پسر خوشکل میشی دختر زشت میشی .ولی به نظر من فرقی ندارد بستگی به بدن داره

ربطی نداره به علائم

سوال های مرتبط

مامان آیناز مامان آیناز هفته سیزدهم بارداری
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌ام بارداری
مامان محمد مهدی مامان محمد مهدی ۷ ماهگی
مامان Zahra مامان Zahra هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۲ ماهگی
مامان پسری💙🩵 مامان پسری💙🩵 هفته بیست‌وسوم بارداری