۱۵ پاسخ

من هم ترشی دوست دارم. هم خیار هم تهوع ندارم.هم سردم میشه 🤣🤣🤣الان من چمه

اینجور پیامای بقیه رو خوندم حالا حالاها تو خماری میمونم 😅😅😅😅تااااا تعیین جنسیت

اصلا ربطی به علائم نداره من تمام علایم پسر بود هرکی میدیدمیگفت پسر داری سونو دادم دختر بود هنوز باور ندارن حتی خوابام همه تعبیر پسر میشد

ببین علایم و اینا همش درست در نمیاد من شدیدا ترشی و ماست و دوغ ترش و لواشک می‌خوردم ورم کرده بودم پوستم کدر شدن بود دماغم بزرگ شده بود یعنی هرکس میدید می‌گفت بچت دختره
خیلیم تنبل شده بودم مدام می‌خوابیدم
خودمم تا دنیا اومدنی باورم نمیشد پسره بخدا
هرچی سونو میرفتم بازم شک داشتم

واقعا بنظرم ربطی ب علایم نداره همه اومدن بهم گفتن دختر سخته پسر آسون من پسر دارم از شدت تهوع تا الان هیچی نمیتونم بخورم سرمو نمیتونم بیارم بالا ولی خواهر شوهرم دختر داره اصلا حالت تهوع نداره راحت راحته

گلم دعا کن فقط سالم باشه اصلا به جنسیت فکر نکن

من متاسفانه سقط داشتم ولی علائم پسر این بود ک من داشتم حالا هر بدنی متفاوت هست

ادرار کدر
تنبل شده بودم
خوابم ریخت بود بهم
زیاد حالت تهوع نداشتم بد غذا نبودم ولی از مرغ متنفر متنفر بودم بوش میخورد حالم افتضاح میشد بعد گوجه سبز با لواشک خیلی خیلی نه یکم دلم خواست حالا مامانم اینا میگقتن ویارت بوده

من علایمی ک داشتم همه میگفتن پسره دختر شد

یه سیدی بود من گرفتم بهم درست گفت پسرمو میخای شمارشو بهت بدم

من بچه اولم پسر بود از گوشت مرغ و پرنده هم متنفر بودم از بوی فریزر متنفر بودم حالت تهوع نداشتم و بعضی وقتا خیلی کم داشتم از سیر و پیاز متنفر بودم خوابم خیلی کم بود موقع خواب بیشتر تمایل به سمت چپ داشتم. و یجورایی هم خیلی زرنگ شده بودم

من برا دخترم چاق شدم اضافه وزن زیاد بعد صبح تهوع شدید و سر گیجه زیاد بالا میاوردم صبح ها بعد سینه هامم تیره شد

علائم ربطی نداره گلم.فقط من احساس میکنم مادر دختر از مرغ متنفر میشه.اونم کلیا اینجا گفتن برعکس بودن

من به هرکس علائممو میگم یکی میگه پسره یکی میگه دختره بدن با بدن فرق داره دیگع

تشخیص جنسیت جنين از سونو ی قلب و سونو 11 هفتگی (NT) با ۸۰ درصدتشخیص درست و با کمترین هزینه 🤰👼
فقط با ارسال عکس سونوگرافی و نوشته هاش
جنسیت ثمر عشق خود را بدانيد 😍❤nini_shenas۲
ممنون میشم پیج اینستام فالوکنید
نظرات مامانها رو ببنید nini_shenas۲
(با داشتن سوابق کاری و مدرک معتبر )
پیج اینستام nini_shenas2
آیدی روبیکا nini_shenas@
آیدی ایتا nini_shenas@
آیدی بله nini_shenas@

عزیزم ربطی به علائم نداره خودتو درگیرش نکن

سوال های مرتبط

مامان محمد🩵🩵 مامان محمد🩵🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان پناه✨️ مامان پناه✨️ ۳ ماهگی
مامان خاطره😍 مامان خاطره😍 قصد بارداری
مامان فرفری🐣وتودلی🎀 مامان فرفری🐣وتودلی🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان وروجک مامان وروجک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان محمد کیان مامان محمد کیان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرام💙🩵 مامان پسرام💙🩵 هفته بیست‌وهفتم بارداری