برا منم دعا کن نی نی پسر بدنیا بیارم
ی پشتوانه برا دخترم
داداش ندارم خودم
من تهوع ندارم
بعضی وقتا سر درد شدید میشم
همه چیم میخورم
میلم به چیزای خنک کم شده بستنی خیلی کم میخورم
بیشتر وقتا سردمه
نمیدونم نی نی چیه
به نظر شما چیه؟
منم تهوع ندارم پوستمم مثل همیشه تغییر نکردم وزن اضافه نکردم نینی هم احساس سنگینی زیردلم سمت راست حسش میکنم داراز میکشم همه چیزم میخورم از چیزی بدم نیومده گوشت گوسفندی کباب دوستدارم ،🤗
تهوع شدید به همه چی دارم هیچی نمیتونم بخورم قرص دمیترون هنو میخورم
من تهوع نداشتم
پوستم صاف و روشن شده
میل به شوری و شیرینی داشتم
وزنم زیاد بالا نرفته شکمم گرد و کوچیکه و پهلو ندارم
اکثرا نینی سمت راست میرفت
و پسر شد
حالا نمیدونم واقعا به این چیزا هست یا نه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.