مامانای باردار ک دختره نی نی تون بیاید بگید چ علایمی داشتید

۵ پاسخ

به شوری و شیرینی توجه نکن
من چندتا دور و بریام ترشی میخوردن پسر باردار بودن

۳ ماه اول از شیرینی متنفر بودم
عاشق ترشی و شوری
فقط از بوی پخت غذا بدم میومد و ویار خاص دیگه ای نداشتم
استخوان دنبالچه ام درد داره

من ترشی خیلی میحوردم دختر شد

من ۳ماه اول فقطططططططط ترشی و شوری میخوردم همین الانم هنوزم علاقه دارم. سردرد حالت تهوع. ۳ماه اول حتی نمیتونستم از جام پاشم ولی الان خوب شدم

من فقط از اول بارداری حساسیت به بو دارم که دهنم و سرویس کرده
و اینکه ۲ماه اول شدیدا خواب الو بودم
شاید روزی ۱۴ ساعت میخوابیدم

سوال های مرتبط

مامان فرفری🐣وتودلی🎀 مامان فرفری🐣وتودلی🎀 روزهای ابتدایی تولد
مامان مهدی مامان مهدی هفته چهاردهم بارداری
مامان محمد🩵🩵 مامان محمد🩵🩵 هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فاطمه زهرا مامان فاطمه زهرا هفته بیست‌ودوم بارداری