اونایی که دختر دارین چ علائم هایی دارین

۱۰ پاسخ

زیاد دنبال علائم نگرد من علائمم با اولی به کل فرق می‌کرد اصلا ی درصدم شبیه هم نبود ولی هر دو دخترن

حالت تهوع و استفراغ زیاد

عشقم ربطی به علائم نداره من اصلا علائم نداشتم تا الان و نینیم دختره🥰

من هیچی فقط نسبت به پسرم خیلی سنگین ترم و هی گشنمه

تکون هاشو حس میکنید؟

صبح ها حالت تهوع داشتم
تو ۳ ماه اول کلا اشتها نداشتم
صورتم خیلی صاف شده بدون جوش
کمر درد دارم
خیلی تنبل شدم
عاشق چیزای ترش و شیرینم

من گفت دختره
عاشق ترشی شوری
کلی جوش زدم
حالت تهوع داشتم ولی بالا نیاوردم
خوابم زیاد نمیاد کمردرد اینا نداشتم

خسته و خوابالو شدم
تنبل شدم
دماغم یکم بزرگ شده
خط قهوه ای که روشکم میوفته، سرپسرم از سینه بود تا شرم گاه، ولی الان از زیر ناف به پایینه

سه ماه اول تهوع داشتم اشتهاصفر هیچچچچچ نمیتونسم بخورم ترش وشور دوس دارم

حالت تعوع زیاد

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسری🩵 مامان پسری🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان موش  موشی🐁 مامان موش موشی🐁 هفته سی‌ام بارداری
مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان شومبول‌طلا👼🏻 مامان شومبول‌طلا👼🏻 هفته بیست‌وپنجم بارداری