حس عجیب و خاصیه..🥺✨🌈مثل مراقبت کردن از یه گل نازه 🎀🌺..خودمم خواهر ندارم ..پس تلاش میکنم یه مامان خوب و دوست صمیمی براش باشم انشالله ✨😃
من سر دختر اولم واقعا دل تو دلم نبود خیلییییی ذوق داشتم چون خودم خواهر نداشتم وقتی فهمیدم دختر از خوشحالی نمیدونستم دارم چیکار میکنم
ولی اینکی دلم میخواست پسر باشه همش منتظر بودم دکتر سنو بگه پسره ولی احتمال دختر داد بهم ناشکری نمیکنم دختر داشتم ی پسر هم داشتم خوب میشد ولی الآنم دختر شده اصلا ناراحت نیستم برعکس بهتر شد دخترم خواهرداره و مثل من تنها نیس ولی ته دلی دلم میخواست پسر بود انشالله ک سالم باشه دختر شد سعی میکنم بعدی پسر بشه نشد دوباره سعی میکنیم والا😂
دختر و پسر جفتش نعمته واقعا
من خودم چون روحیه ام با دختربچه ها سازگارتر بود همیشه دوس داشتم دختر داشته باشم با یه دنیای صورتی و تورتوری و گل گلی🥹🩷🌸🧚🏻♀️
حس خیلی خوبیه واقعا انگار که قراره بهترین دوستمو بدنیا بیارم مخصوصا الان که توی غربت زندگی میکنم و دور از خانواده هستم حس میکنم دخترم قراره همدمم باشه🥰
واقعا فاز اونایی که حتی یه دخترم نمیخوان درک نمیکنم اصلا دختر یه چیز دیگس 😍🥹🥹🥹
من دوتا دختر دارم خداروشکر الان باردارم دوست دارم پسر باشه برا داداششون
امروز رفتیم براش النگو خریدیم
انققققدر با باباش ذوق کرده بودیم ک حد نداش...
با اینکه هیچکی به دختر داشتنم خوشحال نشد...
من رفتم کربلا از امام حسین خواستم بچه دومم دختر باشه و سالم.(بچه ی اولم پسره).براش از اونجا یک سر همی یادگار گرفتم با اینکه حامله هم نبود.بعد دوماه از کربلام ناخاسته حامله شدم وقتی رفتم سونو گفت دختره انگار دنیا رو بهم دادن.شوهرم ک از پشت تلفن داد میزد از خوشحالی.خداروهزااااااار بااااار شکر میکنم ک منو لایق دونست تا مادر یک دختر باشم🥲
بهترین حس دنیاست قابل توصیف نیست🥰🥰😍😍
منم باورم نمیشه بالاخره مامان ی دخترشدم مثل ی حسرت تو دلم بود هرکیو میدیدم میگفتم چرامن ندارم چرااین حس قشنگ من تجربه نکردم و بقول مادرشوهرم باورم شده بود خدادوسم نداره ک دخترنداده بهم
دختر نعمته برکته بعد دوتا بارداری و داشتن دوتا پسر الان نی نیم دختره و حس عجیبی دارم و انگار اولین تجربه بارداریمه بیصبرانه منتظر دیدن روی ماهشم🥹🩷🎀
بهترین حس دنیا🥹🩷
من که اصلا باورم نمیشه خدا بهم دختر داده 🩷🩷
من ازاول وقتی مجردم بودم دوست داشتم بچه اولم دخترباشه ولی شوهرم ازاول پسردوست داشت هرچنددخترموهم دوست داره وعاشقشه ولی همش منتظر پسره،دفعه اول که دختربود دومی رو به هوای پسراوردم ولی اینم دختره،حقیقتا الان حسی ندارم تابه دنیا بیادبغلش بگیرم میدونم عاشقشم
واییی بهترین اتفاق زندگیه
من که آرزوی بچگیم بود الان دارم زندگیش میکنم . خیلی دوتایی شوق داریم واسش
دختر نور خونست🥰🩷
انگار بهشتو دادن بهم 😍😍😍
من سر دختر اپلیمخیلی ذوق داشتم
الان چون منتظر پسر بودم و دختر شده یکم توی شوک هستم ولی همش میگم خداروشکر خداروشکر دخترم خواهر داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.