۸ پاسخ

من ک فعلا ندارم ولی ب نظرم خدا هر پدر مادریو ک دوست داشته باشه بهش اولاد دختر میده حالا نگرانی واسه اینده چ پسر چ دختر هر دو هست من خودم مادرم ب رحمت خدا رفت س تا پسر داشت یکیشون یه قطره اشک نریختن یکیشون ناراحت نبودن یا بابام الان تنهاس یکی از این س تا بهش نمیرسن من الان باردارم انشالله اول سالم باشه دوم دختر😊😍

دوتا پسر که وحشتناک تره😂😂😂 احتمالا من دوتا پسر دارم😌❤️

عزیزم خدا حفظشون کنه. کلا مسئولیت بچها بنظرم همیشه استرس خودشو داره امیدوارم از پسش بربیایم

بنده دوتا دختر ناز و خشگل دارم یکی ۵ سال یکی ۵ ماه. بزرگه برا کوچیکه انقدررررر اهمیت میده نگو و نپرس بشنوی چطور قربون صدقش میره ذوق مرگ میشی البته دختر کوچیکمم الان ابجیشو میشناسه تا صداشو بشنوه ی ذوقی نشون میده عجیبببب🤗 بزرگ شدنم دوست و رفیق و پشت پناه هم میشن

منم دومیم دختره😍فکر میکنم دوستای خوبی برا هم میشن

من شنيدم كلا كوچيكا خيلي وزه ترن نميدونم خودمم ترسيدم 🤣

اولش سخته ولی یکم که بزرگ شدن خونتون رنگ لعاب قشنگی میگیره
همه چیز به نظم ترتیب منظم واسه هر مراسمی علاقه بیشتری نشون میدن انرژی شور شوق دارند

والا دوستم داره ی سر دارن دعوا میکنن همو میزنن جیغ داد سر ی اسباب بازی ولی در کل میگ کوچیک خیلی اذیتش میکنه شیطون ترع 😅 ی سر موها هم میکشن

سوال های مرتبط

مامان هدیه امام رضا مامان هدیه امام رضا هفته بیست‌وهشتم بارداری