۷ پاسخ

تیرویید علایم داره چرا میگن نداره

هیچ علائمی

هیچ علائمی نداره

هیچی.

تیروئید علایم نداره

علاعم نداره که تو ازمایش مشخص میشه فقط

هیچی تو چکاپ قبل بارداری فهمیدم دارم و دارو میخورم علائم نداره

سوال های مرتبط

مامان نینی 💙 مامان نینی 💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان زهرا مامان زهرا هفته سی‌ودوم بارداری