خانما اونایی که قند دارین بجای شیرینی تو بارداری چی میخورین؟

۹ پاسخ

من نمیتونم اصلا ب شیرینی فک کنم حالمو بهم میزنه

من ازاول بارداری ازشیرین جات بدم میومدالانم نمیخورم

دکتربهم گفت کشمش بخورمنم چای باکشمش نمیخورم خالی میخورم

به نام خدا
هیچی😬

توت خشک یا کشمش اونم تعداد محدود

انجیر خشک

خرما یکی دوتا اشکال نداره ولی هرروز نخور

بادوم موز نصف هندونه یه برش خربزه یه برش مثلا سیب مغزیجات . زردالو دوتا دونه شیرینی شکر قند حذف کن کیک

منم دارم ولی شیرینی جات نمیخورم اصلا

سوال های مرتبط

مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 مامان مامان 🧿معجزه خدا🧿 هفته سی‌ویکم بارداری