اره روری یدونه
من ۱۰۱ بود فعلن رژیم گرفتم امروز آزمایش دادم تا جوابش بیار سه شنبه برم دکتر
ولیی خیلیی برام سخته نخوردن شیرینی و سیب زمینی و ماکارانی
متفورمین خوب نیس میخوری از جفت عبور میکنه
منم قندم 92 بود ولی اصلا نمیتونم بستنی و هنداونه و شیرینی نخورم
باید رژیم هم داشته باشی و مراعات کنی گلم
عزیزم میتونم بپرسم رژیم تون چه جوریه؟؟
من الان قندم ۱۰۵ نمیخوام دارو بخورم میخوام با رژیم بیاد پایین 🥲
من رژیم هم میگیرم شیرینی کلا حذف کردم خداروشکر قندم بالا ۱۰۶ بود ازمایش دادم شده بود ۸۸
شما قرص داده بهتون دکتر
قندتون چقدر بالا بود ؟
ن اصلا با قرص کنتر نمیشه برا من تازه رژیمم هستم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.