۹ پاسخ

اره روری یدونه

من ۱۰۱ بود فعلن رژیم گرفتم امروز آزمایش دادم تا جوابش بیار سه شنبه برم دکتر
ولیی خیلیی برام سخته نخوردن شیرینی و سیب زمینی و ماکارانی

متفورمین خوب نیس میخوری از جفت عبور میکنه

منم قندم 92 بود ولی اصلا نمیتونم بستنی و هنداونه و شیرینی نخورم

باید رژیم هم داشته باشی و مراعات کنی گلم

عزیزم میتونم بپرسم رژیم تون چه جوریه؟؟
من الان قندم ۱۰۵ نمیخوام دارو بخورم می‌خوام با رژیم بیاد پایین 🥲

من رژیم هم میگیرم شیرینی کلا حذف کردم خداروشکر قندم بالا ۱۰۶ بود ازمایش دادم شده بود ۸۸

شما قرص داده بهتون دکتر
قندتون چقدر بالا بود ؟

ن اصلا با قرص کنتر نمیشه برا من تازه رژیمم هستم

سوال های مرتبط

مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وهشتم بارداری