خانمها کی ویارتون خوب شد؟
بارداری بارداری بارداری

۷ پاسخ

هنوز دارم از ۸ هفته شروع شد

من ۳ماه دوم شروع شد تازه تازه دارم خوب میشم

۱۳هفتگی دیگه کمتر شد ولی هنوز که هنوزه دارم اما نه به شدت ماه های قبل

من یک هفتس بهترم

منم تازگیا خوب شدم

۱۲ هفته شروع شد هنوز ویار دارم

من هفته ۱۱ الان دیگه تک و توک حالت تهوع میگیرم

سوال های مرتبط

مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان نوردخت مامان نوردخت هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری