۱۸ پاسخ

آبدوغ خیار با یخ فراااااواااان

من فقط شوری هر شب گوجه سبز با نمک دیگه هیچی نباشه ابغوره میخورم نمک میزنم

سلام دیروز ساندویچی نرفتما🤣خودمو چشم زدم دلم نمیخواس😂😂

ویار خوراکی ترشیجات، اخته آلوچه خمس و اسکمو و لواشک و اما ویار تهوع بوهای محیطی و بوی خونه و حتی بوی یخچال، از بوی خودمم حالم بد میشد، دروغ نگم ماه های اول روزی دو‌ الی سه مرتبه دوش میگرفتم 🙈🙊

ب قابلمه ای ک قبلا توش مرغ درست کرده بودم نمیتونستم دست بزنم سه ماه از جلو چشمم محوش کردم

شام تالار 😐

یخخخخخخ عاشق یخ بودم

مُهر 🤦🏻‍♀️

سس قرمز

من همیشه حالت تهوع داشتم و بوی خونمون بدم نیومد🙄

من خالم مورچه ویار داشت بخوره 😂

یخ خاک
دلم‌میخواد یه عالمه‌مهره نماز و بندازم‌تو یخ قرو قاطی بخورم

شلغم خواهر شلغغغغمممم
همه ویار دارن منم ویار داشتم🥲

لواشک ترش رو زدم تو ابغوره روشم باز نمک ریختم خوردم

من فقط حالت تهوع😑

من فعلا فقد ویار شوری دارم😅😂

کتلته ساندویچی ویژه لاهیجان
فقطم برا همون🤣
ایستگاه استانه

هيچي همش تهوعه

سوال های مرتبط

مامان تمشک مامان تمشک هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مامان اینده🙂💕 مامان مامان اینده🙂💕 هفته سی‌ام بارداری
مامان آلوچه☺️ مامان آلوچه☺️ هفته بیست‌وهفتم بارداری