آبدوغ خیار با یخ فراااااواااان
من فقط شوری هر شب گوجه سبز با نمک دیگه هیچی نباشه ابغوره میخورم نمک میزنم
سلام دیروز ساندویچی نرفتما🤣خودمو چشم زدم دلم نمیخواس😂😂
ویار خوراکی ترشیجات، اخته آلوچه خمس و اسکمو و لواشک و اما ویار تهوع بوهای محیطی و بوی خونه و حتی بوی یخچال، از بوی خودمم حالم بد میشد، دروغ نگم ماه های اول روزی دو الی سه مرتبه دوش میگرفتم 🙈🙊
ب قابلمه ای ک قبلا توش مرغ درست کرده بودم نمیتونستم دست بزنم سه ماه از جلو چشمم محوش کردم
شام تالار 😐
یخخخخخخ عاشق یخ بودم
مُهر 🤦🏻♀️
سس قرمز
من همیشه حالت تهوع داشتم و بوی خونمون بدم نیومد🙄
من خالم مورچه ویار داشت بخوره 😂
یخ خاک
دلممیخواد یه عالمهمهره نماز و بندازمتو یخ قرو قاطی بخورم
شلغم خواهر شلغغغغمممم
همه ویار دارن منم ویار داشتم🥲
لواشک ترش رو زدم تو ابغوره روشم باز نمک ریختم خوردم
من فقط حالت تهوع😑
من فعلا فقد ویار شوری دارم😅😂
کتلته ساندویچی ویژه لاهیجان
فقطم برا همون🤣
ایستگاه استانه
هيچي همش تهوعه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.