سر دخترم هیچ ویاری نداشتم چون اینقدر حالم بد بود آب هم میخوردم بالا میاوردم دومی هم که باردارم حال خرابیم کمتره و اوایل خیلی ترش و شور میخوردم و الان شیرین دوست دارم دختره
شوری و ترشی دوست داشتم همینطور دوغ و خیار که بچم دختره ، ولی سر دختر اولم اینجور نبودم
سر هر دوتا ترشی و شوری زیاد میخوردم اولی دختر و دومی پسر شد، الان هم بازم ترشی و شوری دوست دارم هنو نمیدونم جنسیتش چیه
سر پسر اولم عاشق شیرینی بودم
سر این پسرم عاشق ترشی ام
ویار هیچ ربطی به جنسیت نداره
شوری ترشی تندی / پسر
شوری خیلی دوس دارم احتمال دختردادع
از شیرینی متنفر ....ترش و شور...دختر
من سر پسرم اونقدر از شیرینی بدم میومد که وقتی اسم شیرینی رو میشنیدم یا حتی از جلو قنادی رد میشدم حالم بهم میخورد
سیب زمینی آبپز، نون خامه ای، خیار، دوغ، بستنی بچم دختره
من از شیرینی ب شدت بدم میاد و خیلی ترش و شور دوس دارم بچمم دختره🥹🎀
موقعی ک باردار بودم ویارم لیمو ترش بود نی نی پسر بود
بیشتر چیزای ترش شور دوستداشتم چن بارم هوس شیرینی خامه ای کردم عاشق آب پرتقال و آبمیوه های یخ بودم حالت تهوع هم کم بود جنسیت بچم دختر
سر پسرم شیرین دوس داشتم ، سر دخترم ترش ،الان باردارم هردو رو میخورم نمیدونم چیه
بدون هیچ ویاری دوتاپسر
من سر دخترم از شیرینی خیلی بدم میومد درصورتی که قبلش عاشق شیرینی بودم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.