من تا فهمیدم دلم آلبالو و لواشک شور میخاست
پسره
من عاشق دوغ ترش و ترشی و ابغوره و رب انار ترش هرچیزی که ترش بود کلا از شیرینی متنفر بودم سر هر دوتا دخترام
سر اولی بعد ویار بودم از تمام بوها از همه چی بدم میومد استفراغ شدید داشتم
سر دومی هیچ ویاری نداشتم حتی حالت تهوع نداشتم
سر اولی شکم تا ۸ ماهگی نداشتم
سر دومی زود یک شکم رو به جلو زدم
سر اولی حرکات از ۱۲ هفته حس کردم مثل نبض و سر خوردن ماهی بود
سر دومی ۱۵ هفته مثل موج بود و انگار با انگشت ضربه بزنن به شکمم یا حباب بترکه
سر اولی شکم زود یک خط قهوه ای زد ولی رو دومی نزدم
بینیم هم اصلا بزرگ نشد
سر هر دوتا لاغر و خوشگلتر شدم
پوست و موهام هم خوب شد
هر دو تا بچه هام با این همه تفاوت هر دو دختر شدن
شیرینی هم میخورم ترشی هم عاشق پرتقال و کیوی حالت تهوع دارم پسملی
ویاره قره قوروت دارم هنوز جنسیت نمیدونم 🥹
ویار شیرینی داشتم و پسر شد ترشی و شوری نه زیاد
من اول ترشی بعد شیرینی هوس میکردم یکسره بچمپسره هنوزمعاشق شیرینیم
من ترشی و شوری هم بچه اولم هم دوم جفتشون پسرن👥
من یروز شور هوس میکنم یروز ترش یروز شیرین نمیدونم جنسیتش چیه
ترشي و شوري و متنفر از مرغ و گوشت ، دختر
عاقا من هم شرینی میخورم یعنی بی زار نیستم
ولی شوری رو بیشتر دوست دارم ولی به چیز خاصی هم ویار ندارم بجز چغالی بادوم با نمک عجیبم😅
عاشق خیار وچیزای ترش پسر
هم شور هم شیرین حالت تهوع خیلیییی زیاد دخمل
شوری و ترشی و بیزار از شیرینی
نی نی ام پسره💙
ویار خاصی نداشتم فقط عاشق شوری و ترشی بودم پسر
من که ویار م هم شور بود هم شیرین بچم دخمله
شوری پسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.