خانوما بیاید بگید علائمتون چی بود و جنسیت بچتون چیه

۲ پاسخ

من سر پسرم دماغم گنده بود سر این دخترام جوش میزنم
سر پسرم هیچ نفهمیدم بارداریم چطوری گذشت ولی این این بارداری خیلی خیلی سخته

من هیچ علاعمی ندارم خداروشکر همه چیز هم میخورم دیگه نمیدونم چیه
ولی سر دخترم تا موقع زایمان دیوونه شدم هیچی نمیخوردم خیلی دوران سختی داشتم

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته دهم بارداری
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری