من واسه دخترم عاشق شوری بودم،شیرینی اصلا دوست نداشتم،حالت تهوع در حد خیلی خیلی کم داشتم،ورمم خیلی کم داشتم
خانوما من صبحی تست انجام دادم بنظرتون این منفیه یانه مشکوکه
من ترشیجات مثل لواشک والوچه وچاقاله وعاشق دوغ وماست وکلاشیرینی جات زیاددوس ندارم میل جنسیم زیادترشده وخوابمم کمه زبروزرنگ هستم ولی ترجیح میدم همش بشینم وکارنکنم وبچم پسمله اگه خدابخواد🙂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.