خانوما بیاید بگید علائمتون چی بود و جنسیت بچتون چیه ؟

۳ پاسخ

من واسه دخترم عاشق شوری بودم،شیرینی اصلا دوست نداشتم،حالت تهوع در حد خیلی خیلی کم داشتم،ورمم خیلی کم داشتم

خانوما من صبحی تست انجام دادم بنظرتون این منفیه یانه مشکوکه

تصویر

من ترشیجات مثل لواشک والوچه وچاقاله وعاشق دوغ وماست وکلاشیرینی جات زیاددوس ندارم میل جنسیم زیادترشده وخوابمم کمه زبروزرنگ هستم ولی ترجیح میدم همش بشینم وکارنکنم وبچم پسمله اگه خدابخواد🙂

سوال های مرتبط

مامان رادوین مامان رادوین هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مهوا گلی🌱💞 مامان مهوا گلی🌱💞 ۳ ماهگی
مامان نیکی جون🩷👧🏻 مامان نیکی جون🩷👧🏻 ۷ ماهگی
مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 مامان روشا جونم🧸🎀👧🏻🩷 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مارال💝 مامان مارال💝 ۳ ماهگی
مامان علیسان مامان علیسان ۵ ماهگی
مامان مامان.معجزه خدا مامان مامان.معجزه خدا هفته بیست‌وهفتم بارداری