من دوغ ابعلی با لواشک ترش بنظرتون پسره؟
از هفت هفتگی حالت تهوع داشتم تا همین چند روز پیش ویار بیشتر ترش و شور ! ولی چیزای شیرینم خیلی دوست دارم مثل دونات و شیرینی تر ! جنسیت پسر
من عاشق اب انار و میوه بودم دختر شد
من ویارم گوجه خام دیگه خسته شده بود انقدر خریده بود بچمم پسر
ویار صبح و شب شبها خیلی شدید بود
عاشق ترشی و شوری
عاشق ماست مخصوصا دوغ و خیارگوجه
بچم پسره
ولی هرکسی یجوریه ویارش بدنها باهم فرق میکنند
همش تهوع بالا میارم اوق میزنم. بچم پسر شد
من هیچ ویاری نداشتم فقط ترشی میخورم دختره 😍
من ویار خیلی خیلی کم داشتم بیشتر به چیزای شیرین ویار داشتم نینیم دخمله
من هیچ ویار و علائمی نداشتم تا الان تو انتی احتمال پسر دادن،علائم ربطی به جنسیت نداره عزیزم بدن هرکس به بارداری به طور واکنش میده
بد ویار بودم تا شش ماهگی داشتم حالت تهوع و بالا آوردن بچم پسر بود
ولع ترشیجات هم داشتم
ویار در حد مرگ داشتم و هنوزم خوبه خوب نشدم
جنسیت پسر
ولی اصلا ربطی ب ویار نداره گلم جنسیت بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.