۳ پاسخ

بهتره برای سنجش دستگاه خونگی یک بار که خواستید آزمایشگاه آزمایش بدید قبلش با دستگاه خونگی انجام بدید و بعد با نتیجه آزمایشگاه مقایسه کنید ببینید دقتش چقدره

من آزمایش گلوکز موقع که ۱۴ سالم بود تا ۳و۴ سال بد هرماه میداد به خاطر تیروئید که داشتم موقع گلوکز انقدر عق میزدم که می خواستم بالا بیارم خیلی سخت

آره خوبه

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان سیلوانا و حسین مامان سیلوانا و حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان گیسو مامان گیسو هفته سی‌وهشتم بارداری