سلام قند ناشتا ی من ۹۱, هست خوبه ؟؟؟؟

۷ پاسخ

آب مرزه رعایت کن من خیلی شیرینی میخوردم همون اوایل قندم 95 بود برای بارداری زیاد بود دیگه سمت قند مصنویی نرفتم البته گاهی یه چیزی میخوردم ولی میوه های شیرین و اصلا قطع نکردم حتی خرما که انقد شیرینه با همین رعایت کوچیک قند ناشتا 74بود

92 لب مرز حساب میشه برای خانوم باردار.. من الان ازمایش دادم 96😭برعکسی انقد دلم شیرینی میخاد.. اوایل حالم بهم میخورد از شیرینی

سلام مامانای گل من آنلاین شاپ دارم
تو روبیکا هم کانال دارم
لباس نوزادی از بدو تولد تا 2 سال میارم
البته فقط جنس پنبه و نخ پنبه میارم
کارهام همه با کیفیتن قیمت هامم خیلی مناسب تر از مغازه س
رضایت همه مشتریمم هست
هر کسی خواست عضو بشه به این ایدی تو روبیکا پیامم بده
nini_heed@
شماه روبیکا  09016515923‪

واسه من ۹۲بود گفت حواست باشه قندت لب مرزه چون ۱۰۰باشه میگن دیابت بارداری داری
رعایت کن دیگه زیاد شیرینجات نخور
دکترم بهم گفت میتونی برنج ماکارونی بخوری عیب نداره فقط کم بخور ازشون

اره باید زیر 92 باشه البته باید مراقب باشی بیشتر نشه عزیزم

منم قندم 92بود. دکترم گفت چون بارداری، زیاده.سعی کن با رژیم اوکیش کنی. به نظرم قرص نخور رژیم قندبگیر

ببین رو ب روش نوشتع تا چند باشع خوبع. برا من ۸۵ بود گف خوبع

سوال های مرتبط

مامان مهرسام مامان مهرسام ۷ ماهگی
مامان دلسا و پارسا💙 مامان دلسا و پارسا💙 ۱ ماهگی
مامان قصد بارداری مامان قصد بارداری ۲ ماهگی
مامان قند عسل مامان قند عسل هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هامین مامان هامین ۱۱ ماهگی
مامان 🍁الینا🍁 مامان 🍁الینا🍁 ۷ ماهگی
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وهشتم بارداری