قند خون ناشتا 95 تو بارداری زیاده؟

۷ پاسخ

رعایت کن عزیزم میاد پایین نگران نباش

نه خوبه عزیزم من ناشنا ۱۲۷ بودم رعایت کردم دوباره آزمایش دادم ناشتا ۹۰ بود بعد غذا ۹۸ دکترم گفت عالیه رعایت کن فقط چون رعایت نکنی دوباره میره بالا

من ۹۶ بودم

باید زیر 90 باشه گلم

لب مرزه عزیزم شیرینیاتو کمتر کن .. البته توی بارداری قبلیم بهم گفتن قند بارداری خیلی کاری به رعایت کردن نداره خود ب خود جا ب جا میشه میگفتن مراجعی بوده که از شیرینی بدش میومدمه ولی قند خیلی بالایی داشته

ن خوبه زیر ۹۵ خوبه
من ۱۰۵م ک قند دارم

تقریباً لب مرزه انگار

سوال های مرتبط

مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی
مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان لنا مامان لنا ۳ سالگی
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق ۲ ماهگی
مامان تو دلی🥹😍 مامان تو دلی🥹😍 هفته پانزدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری