قند ناشتا 107 زیاده آیا؟؟؟؟؟ 🙄🙄🙄

۷ پاسخ

بله
شب قبلش چی خورده بودی؟

باید نرمال بین 70تا 80باشه مال منم 94هست

آره بالاست بایر زید نود باشه مال منم ۱۰۹ بود دکتر دوهفته بعد مجدد آزمایش نوشت برام رعایت کردم شد ۸۷

بله

مرز باید رعایت بشە

آره باید پایین ۱۰۰ باشه

بله.

سوال های مرتبط

مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۳ سالگی
مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان رقیه کوچولو مامان رقیه کوچولو هفته دوازدهم بارداری
مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان عسلچی😍😍😘😘 مامان عسلچی😍😍😘😘 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دخترام❣️❣️ مامان دخترام❣️❣️ هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی🥹😍 مامان تو دلی🥹😍 هفته پانزدهم بارداری