دخترا من قند ناشتا گرفتم با تست قند خونگی ۱۱۵ بود زیاده ؟؟

۶ پاسخ

سلام بله متاسفانه زیر ۹۰ نگه دایدد

عزیزم با رعایت بیارش پایین. قندی جاتو حذف کن..

اره زیر ۹۰ خوبه

برامن ازمایش خون دادم 229بودالبته من دیابت دارم

بله زیاده برو متخصص غدد

اره زیاده باید92باشه

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان نورا جانم 🌸 مامان نورا جانم 🌸 ۷ ماهگی
مامان لنا مامان لنا ۳ سالگی
مامان آرمین مامان آرمین ۵ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فندق💙 مامان فندق💙 هفته بیست‌وششم بارداری