خانوما قند ناشتا 86خوبه؟؟؟؟
بارداری. قند بارداری

۶ پاسخ

من صبح ناشتا ۹۹ بودن 🤦🏻‍♀️دکتر گفته باید تا ۷ خرداد رعایت کنم اگه نیومد پایین دارو بده

عالیع
من ۹۱ بودم🫤

خوبه قند دوساعت بعدتو چک کن

ومنی که بعدشام ۸۰بودم😂

لب مرزی

اره ولی بازم مراعات کن

سوال های مرتبط

مامان مائده و مهنا مامان مائده و مهنا ۷ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وسوم بارداری
مامان لیموشیرین مامان لیموشیرین هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان 🍓Ꮯiιᥱɠi𐌼🍓 مامان 🍓Ꮯiιᥱɠi𐌼🍓 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری