تیروئید دادی ولی زیادنیست
قندم باید کمتر از ۹۰ باشه گلم
دکتر ب من گفت برا بارداری تیروئید باید دونیم باش زیاد نیس استرس نده ب خودت ی مدت مراعات کن
ترویید هم داری زیاد نیست ولی خب باید قرصشو بخوری
قندت بالاست تیروئیدت هم فکر کنم تو بارداری باید زیر ۲ باشه که طبیعی باشه
باید زیر ۱۰۰باشه
قند یک ساعت بعد صبحانه هم مهمه
باید ۹۰ و کمتر باشه یک مقدار بالا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.