۲ پاسخ

نگران نباش بچه ها دوره ای هستن میخوره شاید اونروز بی اشتها بوده

عزیزم الرژی گوارشی داره احتمالا باید ببریش فوق تخصص گوارش کودکان یا فوق تخصص الرژی کودکان. امیدوارم خفیف باشه و زود خوب بشه مثل پسر من شدتش زیاد نباشه🥲

سوال های مرتبط