۴ پاسخ

من تروویتال دادم واقعاخیلی خوب بودبه پسرم ساخت

از دکترش بپرسی بهتره

مواظب باش بچه عادت نکنه که اوضاع شیر خشک روز به روز بدتر میشه ممکنه خیلی کم بشه بخاطر تحریم اینا

من نان میدادم خدایی راضی هم بودم

سوال های مرتبط

مامان دو آقا پسر🩵🧿 مامان دو آقا پسر🩵🧿 ۲ سالگی
مامان هدیه🫀💎 مامان هدیه🫀💎 ۲ سالگی
مامان تربچه وفسقلی مامان تربچه وفسقلی ۲ سالگی