بچه ها دستور فرنی چ جوریه

۱ پاسخ

ارد برنج رو باشیر بزار رو گاز زیرش کم کن و هم بزن ک ته نگیره بعد با هرچی دوس داشتی شیرین کن
میتونی گلاب هم بزنی خوشمزه تر میشه
میتونی با نبات عسل شیره شیرین کنی
و اگر بادام هم بزتی ک عالیه میشه حریره بادام

سوال های مرتبط

مامان نفسی مامان نفسی ۳ سالگی
مامان محمدطاها مامان محمدطاها ۳ سالگی
مامان یزدان‌وداداشی مامان یزدان‌وداداشی هفته سی‌وپنجم بارداری