...
من اسپارتینا میزنم توی سه ماه ۱۸ کیلو کم کردم
از ۱۰ تومن شروع میشه الان ۱۳ تومنه تقریبا ماهی ۱ اضافه میشه
مشابه مانجارو هست ولی خب تولید ایرانه مطمئن تره
دکتر فوق تخصص غدد به من اینو تجویز کرد
گفتن مانجارو خوبه اما چون قاچاقی وارد میشه و دارو یخچالی هست نمیدونیم توی راه تو چه شرایطی نگه داری شده به همین علت دیگه قابل اعتماد نیست
اگه قاچاقی نبود داروخانه ای بود اوکی بود که نیست متاسفانه
من ملیتاید ایرانی زدم ۳ هفته ، حدود ۸ کیلو کم کردم و پف و ورم داشتم سریع از بین برد خیلی چیز خوبیه
به جز مانجارو چیزی نزن
فکر میکنم از ۴۰ شروع میشه
بستگی به مارکش داره
از ۲۵۰۰ شروع میشه
خارجیش خیلی گرون تره حدود هر دوزی ۳۰ میلیون
سلام عزیزانم 🥰 اگر شماهم عکس آتلیه ایی میخواهید با کمترین هزینه🤯 . فقط کافیه عکس ساده بفرستین🙂 با هر طرح دلخواهی ک میخواهیید .🧐 (تولد.نوزاد. ماهگرد . فارغ التحصیل .دانشجو. نامزدی عروسی . بارداری.و....😲.)..آتلیه تحویل بگیر. 🥳تغییر لباس . تغییر پس زمینه هم داریم . 👸کامل کاملا طبیعی .🤌
🌸آتلیه شهلا🌸
👉👉👉👉👉👉👉09۳۸ ۱۲۷ ۲۳۶۲
👆👆((در روبیکا پیام بدین درخدمتم)) ((نمونه کارم))👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇لینک کانال روبیکام روی تصویر هست 👇👇
همین عکسی که کذاشتی نگاه کنی نخوری لاغر میشی
الان منم دارم با نگاه کردن بهش لاغر میشم😉
من اسپارتینا میزنم ماهی ۱۰ الی ۱۳ میلیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.