دوستان جواب آزمایشم چحوریه ؟؟؟؟

تصویر
۴ پاسخ

عالیه همچی
قند ناشتا هم زیر ۹۲ باشه اوکیه
اگه بتونی یکم رعایت کنی ک پایینتر بیاد بهتره وگرنه الانم ک ۹۱ هستش خوبه

سلام ذخیره اهنتون کمه
کپسول فرودین عالیه
قند ۲ ساعته خوبه
مراقب قند باشید ناشتاتون داره میره بالا
شیرینیحات کم کنید.

خوبه قند ناشتا لب مرزه نباید بالای 92 بره با رعایت تغذیه هم اوکی میشه

قند ناشتاتون بالاس یه کم

سوال های مرتبط

مامان رضا و علی مامان رضا و علی ۶ ماهگی
مامان آراز مامان آراز ۱۲ ماهگی
مامان احمد رضا مامان احمد رضا ۱ ماهگی
مامان احمد رضا مامان احمد رضا ۱ ماهگی
مامان امیر حافظ مامان امیر حافظ ۱۳ ماهگی
مامان ❤️رها❤️نیارا❤️ مامان ❤️رها❤️نیارا❤️ ۸ ماهگی
مامان محمد هیرمان مامان محمد هیرمان ۲ ماهگی
مامان امید💙 مامان امید💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پناه مامان پناه ۱ ماهگی
مامان ماهلین مامان ماهلین روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان النا مامان مامان النا ۱۲ ماهگی