دخترا لطفاً اسهال نوزاد چی بهش میدین

۴ پاسخ

یکی گفت یه تیکه نبات بنداز تو قابلمه خوب هم بزن ک نسوزه قهوه ای ک شد یک لیوان ای جوش بریز توش بزار قل بزنه نصف ک شد خاموش کن چندقطره بده بچه ات بخوره من همین کارو کردم صب فعلا ک جیش نکرده ضرر نداره درست کن شماهم ايشالله ک دواش همین میشه

من پدیلاکت دادم بدترشد که

پدیلاکت

پدی لاکت

سوال های مرتبط

مامان ایلیا👶🏻🫀 مامان ایلیا👶🏻🫀 ۹ ماهگی
مامان دیانا ۷ ودلینا مامان دیانا ۷ ودلینا ۱۵ ماهگی