خانما رفتم سنو ۱۶هفته بودم بچم ۱۴۴گرم بود خوبه وزنش!؟

۶ پاسخ

وزن اصلا مهم نیس الان عزیزم

من ۱۵هفته و ۵روز رفتم ۱۲۶گرم بود

اره عزیزم‌خوبه.

اره عزیزم خوبه ماشالله وزن نرمال وطبیعی رو زده شانزده هفده صد گرم

اره عزیزم خوبه وزنش

از دکتر بپرس

سوال های مرتبط

مامان قند👶🏻🩵 مامان قند👶🏻🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان مهراس🩵 مامان مهراس🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان پِرنساپارمیسا👶 مامان پِرنساپارمیسا👶 ۸ ماهگی