اصلا تو این سن بارداری وزن جنین مهم نیست بهداشت فقط حرف میزنه .وزن گیری مال ماه اخره
نه خوبه نرمال من ۱۷ هفته ۱۸۱ گرم بود
کاش در بهداشتا رو تخته کنن من راحت شم😂هنوز یهههه دونه تشخیص و حرف درست نشنیدم ازشون
بهداشت کلا نظرش با دکترا فرق داره کارش هم استرس دادن 😅
اگر دکتر میرید اصلا بهداشت نرید تا موقع واکسن بچه
الان کوچیکه بهداشت و ول کن
خوبه
من ۱۸ هفته ۲۱۰ بود
برا من مگه دکتر نبردی؟ برا من ۱۷ هفته و ۲ روز ۱۸۹ بود
خیلی کم نیس ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.