به من گفت ۱۹ هفته ۲۸۰ گرم
من دقیق همون قد بود دکتر گفت خوبه مشکلی نداره
برا من ۲۲۲ بود
خوبه عزیزم نرماله
من سر دخترم ۱۷ هفته و ۴ روز ۱۹۸ گرم بود ، سر این نینی هم ۱۸ هفته و ۲ روز ۲۳۵ گرم که دکتر گفت خوبه نرماله
من 17چهار روز رفتم 190
من ۳۱۰بود نرماله؟
کم که نیست زیادم هست من ۲۱۴ بود . قندتو چک کن
خوبه از ۲۸ هفته مهمه
نینی من ۲۸۶ بود گفت خیلی خوبه
دقیق 18 هفته یا 18 هفته و چند روز
خوبه برامن ۲۲۰بود الان شکرخدابه خوبی رشدکرده
۲۰۰به بالانرمال وخوبه
نه برای من ۲۳۰ بود گفت عالیه
عزیزم خوبه قربونت برم
برا من اصلا وزن نزد
برا من ۲۱۲ گرم بود 😢
خوبه،اگر کم باشه میگن
نه خوبه الانم وزن مهم نیست
نه خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.