۶ پاسخ

بله از بعد از یکسالگی گاهی با بیسکوییت میدم بهش خالی ولی لب نمیزنه

من از بعد یکسالگی میدم
اما نه هرروز و. جایگزین شیرخشک نکردم هروقت بخریم بهش میدم بخوره

من شروع کردم ولی نه بجای شیر خشک
بصورت شیر موز
یا داخل بيسکوئيت

منم‌شروع کردم

میگن کمی اب بریز توش

من خیلی وقته شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان طاها و تو دلیم مامان طاها و تو دلیم هفته بیست‌ونهم بارداری