۵ پاسخ

آها مرسی

سونو بعد انومالی رشد و وزن بچس

آزمایش گلوکز۲۴ تا۲۸ هفته
سنو وزن۳۰ هفته فکنم

پس آزمایش که یچیزی زرد داخل بتری هست باید آدم بخوره بد آزمایش بدع چی

شکرخدا ؛ کار دیگه ای نداری😁

سوال های مرتبط

مامان آیسا و دوقلوها مامان آیسا و دوقلوها هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وسوم بارداری