۱۰ پاسخ

برا ۷ هفته طبیعیه اگه ۴ هفته ایی دوقلو شایدباشه

اولین باره بتا اینقد بالا میبینم سنو نرفتی؟

سونو نزفتی؟

چند روز تاخیری

احتمال دوقلویی داری عزیزم ....اکه تازه تاخیر خورده باشی

نشانه ی رشد عالی نی نی 😍

چقدر از موعدتون گذشته شاید دوقلو باردارین

نشانه حاملگی😂

مبارکه چند روز تاخیر

چند روز تاخیری؟

سوال های مرتبط

مامان ❤❤❤ مامان ❤❤❤ هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 مامان لیمو👼🏻🍋‍🟩 هفته سی‌وچهارم بارداری