۴ پاسخ

خیلییی زیاد باید بپزه و چون هضمش سخته اینطوری میکنه جون تو معدشون زیاد میمونه و هضم نمیشه باعث انگل میشه باید خیلی زیاد بپزه و سعی کنیم میکس کنیم بیشتر

وقتی کامل بپزه دیگه باعث انگل نمیشه

چرا باید انگل بشه ؟ما ک حسابی میپزیمش قاعدتا زودم هضم میشه

اگ پخته بشه ن اینارو بیشتر مافیای دارو میگن گوشت ضد سرطانی از وقتی با اینوچرتو پرنا مردم رو محروم کردند سونانی سرطان توی این مملکت بیداد میکنه

سوال های مرتبط