۴ پاسخ

فقط اونایی که قند دارن و دارو مصرف میکنن نمیرن ازمایش. وگرنه همه باید ازمایش بدن

برا همه هست

من ۲۴هفته رفتم
بهداشت بری برات مینویسه

برا همه مینویسن

سوال های مرتبط

مامان دخترم💗😚 مامان دخترم💗😚 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 مامان 🪽شاهان طلا🍼🩵 ۷ ماهگی
مامان شاهان🩵👑 مامان شاهان🩵👑 ۲ ماهگی