۵ پاسخ

سوال 5ماه قبل چرا باید بیاد الان فاز گهواره چیه دقیقا😐

اره عزيزم از دكتر داروخونه بپرس
ولى تو شيردهى فكر نكنم باردار بشى

ال دی هم شیر رو بدمزه می‌کنه هم کم
و ممکنه بچه‌تون دیگه نخورخ شبرتون رو به خاطر مزه بدش

چرا میخوایی قرص بخوری خب از روش های دیگه استفاده کن ...

ببین ال دی شیرو کم میکنه ولی شیردهی ضد بارداری تا ۶ ماه میتونی بخوری بعد اون ال دی بخور

سوال های مرتبط

مامان فسقلیام💙 مامان فسقلیام💙 ۱۲ ماهگی